home sweet home

regnet det bara öser ner...............nån mer än jag som börjar tappa livslusten?
jävla sommar!!!

Nu är jag i alla fall hemma, tidigare än väntat faktiskt. Det känns som att jag inte varit hemma på flera dagar, märkligt!
Dedär med monopol var inte min grej, så det fick bli fråga olle dokumentären för min del!
Sen bar det av hemmåt, lika bra det kanske. Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och somna in, men då vet jag att då ligger jag där och vrider och vänder och somnar ändå inte före 03.00..nääe..ska istället stoppa lite mat i magen sen springa över till alexandra, som förhoppningsvis får mig på bättre tankar! Brukar vara så :)

Funderar på PDOL faktiskt, fast jag vette fåglarna om det är värt pengarna.......aja, time will tell!

matdax, ciaoooooooooo!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag har ingen livslust och det här är tamefan inte sommar=( vart haru gömmt solen jossan?=/

2008-07-22 @ 00:26:09
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0