helgen

Hallåj=)
Har inte haft tid att sitta vid datorn i helgen. Det har som hänt saker hela tiden.
I fredags steg jag upp svin tidigt för att åka till Ikea, resan tog drygt 2 timmar. När vi väl var där var jag trött, sliten och hungrig.
Alltså direkt jag kom in sa jag "jag kommer gå vilse minst 9 gånger" och så sant som det var sagt, jag var helt lost hela tiden.
Hittade ganska mycket där faktikst, mest småsaker. VI gick i 975 timmar kändes det som, tillslut strejkade jag och sa att jag måste ha mat innan jag ramlar ihop. Och så fick det bli.
MAT, helt klart det bästa med hela den dagen:)
Sen snabbade vi oss för att hinna på alko, vi kom alltså dit 4 minuter innan det stängde, så det blev inte att storhandla precis, haha!
Jag kom hem där vid 11, då kom david hit sen somnade vi på 3 sek.
I lördags for jag till elins stuga, sen tog vi båten över till "lilla boviken" där david, alle, stina osv var.
Riktigt varmt och skönt:) For hem där vi 6, sen var vi bortbjudna till familjen lundströms, så då var det bara på med finkläderna och bege sig. Min lilla present till dom var en handplockad bukett blommor, (förmodligen den fulaste jag har sett i hela mitt liv). Men i alla fall, vi var där, käkade och fikade, sen träffade jag sanna på sjungadedalens skola sen gick vi hem och väntade på amanda maja och ida, men det visade sig att maja och ida föredrog föräldrar istället för vänner, snyggt!
Men amanda kom i all fall där vi 12, vi gjorde inte alls mycket, satt och pratade osv.
Idag väckte adam mig och vi for till falkan, hur skönt som helst. Sen kom denne också:)
sen for jag hem och käkade grillat som var godare än aldrig förr eftersom jag inte hade ätit på hela dagen.
Låg och myste lite med älskling ett tag på gräset, sen sprang jag in och duschade och nu sitter jag här.
Ska bara klä på mig sen ska jag fara till sannie, vi kanske drar förbi robin ett tag också, vi får se:)
Det var min helg lite kortfattat.
Nått som gör mig förbannat glad är ju att solen har hittat hit, lovely!
Orkar verkligen inte skriva mer, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0