vanlig eller inte

eller kanske inte...
vafan är det med mig? jag har varit taggad ett tag nu, sen 10 sekunder efter jag skriver inlägget, då känner jag mig typ inte taggad längre..friskt?
aja, vi får väl se hur mycket pengar jag har kvar efter allajulklappsköp och umeåresan ;)
känner jag mig själv rätt kommer det kanske finnas kvar...34,50 öre ungefär.
nu ska jag gå och äta pizza, tvätta håret, sen iväg på buggen igen=))) som jag har längtat! veckans höjdpunkt!
ska bli niceprice=)
sen ska jag hem och se veckans andra avstnitt, åååååååååh=) jag har helt plötsligt börja gilla söndagar??????
skriver kanske sen, PÖSSS

bjuder på en NY bild också=) stora killar? fattar noll

Kommentarer
Postat av: gumman

hah fy fan...

2009-01-14 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0