umeå city

tjenaaa
ni trodde jag hade dött va? men ickettttt :D
jag lever, fast jag är typ döende. fökyldast i hela världen, jävligt nära på feber skulle jag tro
och det får inte hända med tanke på att jag ska till umeå citttyyyy imorgon och då ska jag bannemig orka shoppa lite.
min jul var helt ok, fast alla åkte med ambulans hit och dit men den slutade ändå okej. hade typ inte önskat mig så mycket men jag fick väl en kofta, en klocka, en DVD, och PENgar så klart=) funkar! själcklart fick jag massa småsaker, men dom glömmer man lätt bort..
kom hem från norsjö på juldagen, och sen dess har jag typ bara spenderat mina dagar med elin, sanna, amanda och david!=) inte gjort så överdrivet mycket.
ja som sagt så ska jag till umeå imorgon med Ida i alla fall, och adam kanske hänger på också=) fast fick ett sms som inte lät så lovande!  "men jag kommer ju inte orka följa er in på alla tjejaffärer så det kommer väl sluta med att jag går själv..."
men jag sa CAMMAAN little boy=) men time will tell!
hade planerat att ligga hemma hela kvällen så att jag inte blir sjukare, för att gå på stan en heldag och inte må 100 är fan det värsta som finns.
men det blir nog att jag far och är med Ida och Sandra ändå, men vi får se=)
BTW så har mitt internett mått halvers och jag har varit nära på att hänga mig, har verkligen försökt med allt för att det ska funka(i flera dagar!!!!) sen kommer patte hit, pillrar i kanske...30 sek? och det är kirrat? mycket märkligt om ni frågar mig.
jaja, men nu ska jag duscha och vänta påatt Ida ska ringa nån gång...........går snabbt för henne. gillar det!!!!
pussss
(kanske kommer bilder sen jul senare, även om det togs MAX en halv bild så)

min david är finast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0