tjoho

idag har det varit en lugn dag på skolan, som vanligt=)
kom hem och duschade, la mig och tittade på tv, kände mig inte alls trött, men så fort det blev nått dåligt på tv så slumrade jag till, var SÅ nära på att ringa robin och säga att waynes blir uppskjutet tills senare i veckan, men det kändes ändå mysigt att fara så jag tog tag i mig själv och steg upp och for=) det ångrar jag inte, var mycket trevligt:) hur gottmående robin och jesper är vet jag väl inte men, roligt är det i alla fall:)
kom just hem och funderar starkt på att lägga mig och somna, skulle verkligen behöva det nu alltså.
men blir nog lite tv och dator innan
skriver imorgon om jag ids, pusssssss



just nu känner jag bara för dehär, sommar, bosselover och glädje=)

sommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0