tametusan

jag har inte skrivit på ett tag, inte hänt så mycket
eller jooo, jag har fyllt år=)=) fick mycket fint, och det tackar jag för:)
jag har gjort lite internet shopping ikväll, ett par skor=)=) iochförsig har jag redan sånna men inte svarta=) dom är som så enkla men ändå så fina:)
sen klickade jag hem en sak till david=) den var så fin att jag var tvungen=) skulle vilja visa den men det får jag inte. råkar nämligen veta att han troget läser min blogg..fint=)
åh jag blir på så bra humööör när jag har köpt nått=) fast jag blev ju lite fattigare men OCH?=))))
kommer inte kunna sova nu:D greaat
föressten ska vi visa upp våran dans imorgon på idrotten, kan en mängd
PUSsSS

satan vad många =)=)=) det blev i detta inlägg
men det må va

Kommentarer
Postat av: gomman

haha ååh din jävlel:$

2008-12-01 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0