runt runt

bråk bråkbråk, hela tiden..orkaaaaaaaaaaaa
men nu ska vi i alla fall till ursviken och äta kräftor, så förbannat gott!!!=)
sen ska jag gå till konsum och köpa mig en fet påse godis,(inte köpt en godispåse på vääääldigt länge) sen gå till lisa och se idol! bara ta det lugnt, himla skönt=)
sen hem inatt någon gång:)
ALLTSÅ, ärligt..jag önskar mig typ ingenting i julklapp? så jävla tråkig! börjar jag bli gammal eller är jag bara världens tråkigaste människa? ELLER, är det kanske för att jag fyllde år för inte så länge sen och fick typ det jag ville ha?
 who knows..

nä nu ropar mamma, ska ta ochbyta och och knalla iväg=) hörs


                                      och sen kommer denhär igen, vet inte varför jag gillar den.
vi hade jävligt roligt med klassen den dagen, kanske därför=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0