nytt år vafan

tagggar sönder för nyår? må det bli ball nu alltså :D
har TYP klänningen ready att köpas och skorna,ja det är väl bara att välja bland samlingen, men tror ändå ett par finare men ändå lite stabila, kan behövas ;)
nämen det kommer nog bli skit bra, berättar mer senare, om jag nu kommer kunna det, blir mer taggad för varje dag som går, kommer dö snart, men det är väl lika bra;)
idag hade vi en lektion, innebandy. Vi spelde med spid 3orna, men dock bara tjejerna, eller 3 st.
det var så jävla kul och jobbigt, saknar innebandyn och konditionen :(
ssen slutade jag typ 12, var kvar på skolan, vägrade fan gå hem i shorts, gjorde LITE på mitt tack-tal sen gick jag till gymmet där david och måns, och nån annan himla trevlig tjej var:):):)? jävlar så döda människor=) dom tycker väl det är skönare så, och det glädjer mig=)
men i alla fall, har jag nu ätit tacos och borde duscha känner jag, så det blir av, snart
men tills dess ska jag bara dega, sova typ
PUSSSSSS


PS. tänkte lägga in en bild på nått nyårs-grejs, men då kom jag på att jag tar död på mig själv, måste sluta tagga sönder!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0