hooome

jaaaaa nu är jag hemma, ganska skönt faktikst:)
en lång dag med mycket händelser!
dagen började i alla fall med att ida ringer och väcker mig 05.07, fattar ni, klockan 5?? och jag vaknar just när hon slutar ringa, somnar om, 2 min efter får jag ett sms där hon skriver "jag visste att du inte skulle svara,ska du inte med eller?" vid det tillfället börjar jag fundera vad hon går på ritkigt.
somnar om, hon inser fort att hon har gjort fel och skickar "hihih  oj, såg lite fel på klockan" hon trodde alltså klockan var 07.05! IDIOT!!
men i all fall, idag har vi hunnit med mycket, alla har shoppat och är nöjda tror jag=)
jag hittade i alla fall en kofta, 2 baströjor, örhängen, lackleggings, en kavaj, och nu när jag kom till stan gick jag in på h&m och köpte lite småsaker:)
nu sitter jag här och inser att febern är påväg "du kommer vara döende på nyårs, du kommer ligga i feber" så lät min mamma idag, hon gör mig inte orolig, not at all......
än är jag iaf frisk nog för lite party, men blir det värre dör  jag.
aja, ikväll ska jag nog vara med jimmy david osv, och kanske elin om hon inser att man bara lever en gång......hihi(puss)
seeeees :D puss

Kommentarer
Postat av: adam

"vid det tillfället börjar jag fundera vad hon går på ritkigt."



haha alltså vilken underbar make-my-day-kommentar av dig jossan!

2008-12-29 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0