fantasi

heyyeee!
idag hade vi individuella (king stavning), och sen dans, på individuella lärde jag mig spela halleluhja på piano, hur bra känns inte det???? förbannat :D
sen på dansen gick allt åt helvette, fyfan vad irriterad jag var, men ajaaa
sen klockan halv 1 såg vi på "dont drink and drive" föreläsning och vi fick även se en film, fyfan så hemskt alltså. man började verkligen tänka efter. usch!
sen gymmade jag lite och sen tog jag med mig davve hem och åt, drog iväg på buggen, lika taggad som vanligt=)=)
fyfan va roligt. dock var det sista gången ikväll, det sög faktikst.
men efter jul hoppas jag att jag är back on track=)=))

idaaag kom skorna jag hade beställt ,och det jag beställde åt david, vilket jag inte kan säga vad det är=)
wiie, känns kuing=)

snart helg, helgen blir nog bra om den blir som tänkt:)
men det tar jag sen
NEE nu vart det otrevligt=) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0