christmas

nu är julen nära!
och jullovet, det är redan kommet=) satan så skönt.
inte hänt så mycket i helgen, bara myst med några hos david och spelat sällskapsspel=)
nu sitter jag här och funderar på att gå och skaka på julklapparna, jag tycker det är jätte spännande med paket fortfarande? friskt.
jag har köpt klart alla mina klappar iaf, tror jag. Ska med mammsen på stan imorgon också, får se om jag köper nån impulsklapp.
en sjuk sak? min jävla plattång från huvudsaken har gått sönder? den kostar 12 jävla hundra kronor, och den går sönder efter inte ens en måndadsjävel..tur att det var 1 års garanti, men ändå, den ska fan hålla. (mycket jävla) haha!
så jag får gå in dit imorgon och få en ny=)
funderar påatt fara till Norsjö redan imorgon. (vi firar alltid jul där). men det kändes lite jobbigt. kommer ändå längta hem som ett as innan annandagen är kommen. menmen, imorgon eller tisdag i all fall. maria röstade på imorgon så hon hade något att göra, så kanske kommer för din skull då :)
ska jag duscha kanske? njaaaaaaaaa men orka!!
ska käka nått och sen dra mig till robin, kanske köpa med mig nått godis eller dylikt, sjukt sugen=))))
jag skriver mer sen, eller så tar jag det när jag kommer till Norsjö.
HOJ=)

Kommentarer
Postat av: david

<3

2008-12-22 @ 18:28:56
Postat av: nile

du maste vara hemma nar jag kommer hem :(:(:(:(:(:(

2008-12-22 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0