when i look up in the sky

jag har inte orkat med bloggen känner jag..
men jag har bestämt mig för att bara skriva när jag har nått att berätta istället för att fylla inläggen med massa ointressant trams!
Pratade med en kompis från Norsjö som bad min komma till stan, hon tycker att jag aldrig har tid med henne. Och jag orkade verkligen inte åka in till stan i detta ösregn alltså. Men så kom jag på en grej, jag drar en impuls till norsjö tills imorgon:) bussen går 16.14.
Föressten så har jag blött näsblod 2 dagar i rad och nyss spottade jag blod? är det bra? synar.
Men jag mår inte dåligt så det är ju huvudsaken:)
Imorgon är det skola, känns faktiskt inte så tokigt ändå, få lite kontroll över livet igen ;)
aja, skriver när jag kommer tlil lillbyn,pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0