norsjö är händelserikt

helluuuu
Nu sitter jag här efter en mycket "händelserik" kväll!
Direkt jag kom hit sprang jag till datorn, hann sitta här ungefär 5 minuter sen var det käk.
Efter det sprang jag över till min vän Maria, där Anna också var:)
Gjorde ungefär ingenting, maria var nykär och anna var blyg, passar mig perfekt?
Och blir lite sur för att jr alltid säger att jag ska säga till när jag är här, men jag glömmer alltid,
och då blirdet ett jävla liv, ska nog inte säga att jag varit här ändå ;)
så där vid halv 11 bestämde jag mig för att springa hem,fikade, satt mig vid datorn och sådär:)
pratade en stund med Anton i telefonen för att han ville ha sällskap när han skulle ut och röka,
haha jävla tönt alltså :)
sen har det verkligen inte hänt nånting.
Imorgon tar jag en buss hem vid 2, går på stan och shoppar lite i skell.
Fikar  på stan osv, sen fårvi väl se vad som händer!
det var allt för mig denna döda kväll
pusskram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0