det finns dagar som jag hatar

men oavsett så stannar jag kvar!

igår var det party för amanda som fyllde år, faktikst kul. Men i slutet blev allt kaos, förstår dig ae!
idag är det en dag som jag hatar kan jag säga, jag mår inte så jävla kung, har tråkigt men orkar inte göra någonting ännu.
Ikväll ska jag först fara och hejja lite på broder när han spelar sin första match med FF mot sunnanå, kan bli spännande=)
känner mig lite dum, för han vill alltid att jag ska komma och kolla, men jag har sällen tid eller så glömmer jag bort det.
Men ikväll hade jag tänkt lägga det som första preoritering. Senare på kvällen tror jag vi skulle dra ihop "luleågänget" och göra någonting, vi får se vad det blir=)


så nu har jag min medvind i hoppet om att mina dagar
aldrig någonsin kommer att sakna nån mening.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0